Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Valentin Incko: Referendumu u RS se protivi i Aleksandar Vučić, a ne samo ja i zapadne članice Saveta bezbednosti

Komentari (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 18 januar 2016 14:28
Zapadne clanice SB i Srbija!
Zapadne clanice Saveta bezbednosti i sa njima Srbija - o tempora, o mores! Opste je poznato da je Zapad vekovni neprijatelj Srba, ali to sto se sadasnja srpska vlast slizala sa Zapadom - to je ono sto je porazajavuce!
Preporuke:
95
2
2 ponedeljak, 18 januar 2016 14:32
Ajde
a jesul smeli Vishi, Kvisling, Musolini, Ljotic, Nedic i drugisa se protive Adolfu dok su bili pod vashom OKUPACIJOM?
Vuchic i ekipa su savremeni kvislinzi i nishta se drugo ne ochekuje od njih.
Srbstvo to ne prihvata i nada se Slobodi uz majku Rusiju.
Smrt nacistima i saradnicima!
Zhivela majka Rusija!
Preporuke:
88
1
3 ponedeljak, 18 januar 2016 14:32
iz prazne ne puca
Vučko nije u Slobinoj poziciji. Inače bi bio militantniji. Nema saveznih rezervi, nema Topčiderske štamparije za finansiranje, nema ništa...
Okolnosti ga teraju na ovakvu politiku. Inače, postojeće siromaštvo prerast će u epsku bedu
Preporuke:
12
58
4 ponedeljak, 18 januar 2016 14:32
Dobar primer!
U ovom slučaju lepo se vidi kao Zapad koristi ove ovdašnje vlasti da nanose štetu srpskim interesima.

Ako se ovo nastavi do 2020. godine odosmo mi po led.
Preporuke:
83
1
5 ponedeljak, 18 januar 2016 14:38
Žika
Od Srbije se želi napraviti ustaša. Znamo da su najzloglasnije ustaše bile pounijaćeni Srbi, a takvi su bili, jer su morali dokazivati da su veći neprijatelji Srba nego oni kojima su se privoleli. Nažalost vlast u Srbiji upravo to čine prema RS ili se to od nje očekuje.
Preporuke:
72
1
6 ponedeljak, 18 januar 2016 14:40
Beograđanin
1. Koliko god da vas ima koji se protivite, to ne znači NIŠTA, jer je SUVERNO pravo naroda na referendum.

2. Ne protive se dve od tri članice SB, a i to što se Vučić protivi ne znači ama baš inšta, jer on ne predsavlja ni sebe i još manje Srbiju, nego jedino i samo zapadne centre moći.
Preporuke:
78
1
7 ponedeljak, 18 januar 2016 14:42
Hercegovac
Incko i Vučić imaju istog gazdu.
Preporuke:
93
1
8 ponedeljak, 18 januar 2016 14:54
Cviko
@Hercegovac,
Tako je. Glasanjem za Vućića, glasamo za zapadne gazde i njihova rešenja za naše (g)bolje sutra. Ajde, ko ne sme!
Preporuke:
62
1
9 ponedeljak, 18 januar 2016 14:59
Boško
iz prazne ne puca
Vučko nije u Slobinoj poziciji. Inače bi bio militantniji.
Okolnosti ga teraju na ovakvu politiku.
Bio je Vučić "militantniji" kada je unapred 15 dana pred Srebrnicu podmetao genocid Srpskom narodu tvrdeći da će "za svakog Srbina ubiti 100 muslimana"

E sad da li je Vučiću "ponestalo" Šešeljevih "tupih kašika" ili je to bio sam deo velike pripreme za pokušaj podmetanja Srpskom narodu da je "genocidan" upravo sada za vreme Vučićijada, istorija će pokazati kada britanija otvori arhive šta se dešavalo na "usavršavanju engleskog u Brajtonu"
Preporuke:
53
2
10 ponedeljak, 18 januar 2016 15:15
ANALITIČAR
@ BOSKO

Poštovani , ne zaboravite da je kvisling Vučić godinama obmanjivao srpsku javnost da je učio engleski jezik u Brajtonu da bi onda kasnije lagao da je radio u gvožđrskoj radnji za dvije funte u Londonu , misli Vučić da smo mi debili i da ne znamo da je London jedan od najskupljih gradova planete , zato da bi znao šta se radi moraš pratiti ne godinama nego ako treba 30 godina šta je neko kazivao ili radio . Vučić je zapadni " spavač " . Pametnom dosta
Preporuke:
66
1
11 ponedeljak, 18 januar 2016 15:17
cisto onako
Vucic je premijer u ostavci i njegovo misljenje vise nije relevantno. Idemo predsednice Dodik!
Preporuke:
73
2
12 ponedeljak, 18 januar 2016 15:42
ANALITIČAR
@ CISTO ONAKO

Vaši komentari su kao i obično izvanredni , sažeti i precizni . Pogledajte koordinisanu aktivnost pritiska na Rukovodstvo RS da odustanemo mi Srbi od referenduma . Da li je slučajna informacija Sonje Biserko u prozapadnom listu DANAS da je Vučić vršio pritisak na Milorada Dodika da odustane od referenduma , pa izjava prevrtljivca Drecuna da se SNS , Vučić i Nikolić , protive referendumu , i odluci Banja Luke . Pa sada izjava Incka , OHR-a - okupacionog uzurpatora i bandita .

Da li je slučajno otac ruske politike i direktor instituta RISI u Rusiji a taj institut ima 200 eksperata i zovu ga Putinov institut jer Putin vodi Rusiju na osnovu analiza RISI-ja , e RISI vodi šef ruske službe SVR Rešetnjikov veliki brat Srba koji je kazao da Rusija zna da Vučića kontrolišu Zapadne službe . Jedina misterija oko Vučića mi je što nije prodao Telekom Srbija , MTEL Srpske , MTEL Podgorica
Preporuke:
52
1
13 ponedeljak, 18 januar 2016 15:43
nenad
I Dodik i Putin mogu samo da uce od Vucica, naseg najveceg drzavnika ikad.
Preporuke:
13
53
14 ponedeljak, 18 januar 2016 16:02
...
Upravo iz razloga protivnika referendum je itekako opravdan.
O čoveku govori i društvo u kojem se nalazi!
Preporuke:
33
1
15 ponedeljak, 18 januar 2016 16:17
@nenad
najbudalastiji vucicevski bot ikad, potpisuje se pseudonimom "nenad".
Preporuke:
38
8
16 ponedeljak, 18 januar 2016 16:36
Nenad
"Trebamo li zaključiti da svi oni nisu u pravu, a da samo Milorad Dodik jeste?"

DA!

@nenad - dosadio si i Bogu i narodu (nisi duhovit).
Preporuke:
29
3
17 ponedeljak, 18 januar 2016 16:37
brlj
... znači, okupatorski guverner i premijer u - ostavci....
Preporuke:
26
0
18 ponedeljak, 18 januar 2016 17:02
referendumu o pravosudnim institucijama u BiH protivi i državni vrh Srbije i zapitao treba li zaključiti da je po tom pitanju jedino u pravu predsednik Srpske Milorad Dodik.

E baš zbog takvog državnog vrha Srbije lako je zaključiti da je Dodik u pravu.
Preporuke:
24
0
19 ponedeljak, 18 januar 2016 17:16
Srbin
"Valentin Incko: Referendumu u RS se protivi i Aleksandar Vučić, a ne samo ja i zapadne članice Saveta bezbednosti"

Nevjerovatno da neko ko je na "visoko standardnoj evropskoj funkciji" da ovakvu izjavu.
Od svih BUDALASTIH IZJAVA koje je Incko dao i davao, ova izjava je NAJBUDALASTIJA.
Ne samo " zapadne članice Savjeta bezbjednosti2 NEGO I VUČIĆ, DA PUKNEM OD SMJEHA...
Po budalastom "shvatanju" Vučić može da poništi nečija prava koja važe svuda na Planeti, ej, taj Vučić je takvo evropejsko "božanstvo" JER RADI PROTIV SRBA A U KORIST EVROPEJSKIH UBICA I SATANISTA.
KADA VUČIĆ NE BI ISPUNjAVAO OVAKVE ANTISRPSKE ZADATKE, ISTI TI EVROPEJCI BI GA UTAMNIČILI U HAGU I DRŽALI BAR DECENIJU, AKO BI ŽIV IZAŠAO.

U HAŠKOJ TAMNICI UBIJAJU SRBE. USA EU HAŠKI SUD SMRTNO SUDI SRBIMA A OSLOBAĐA SVE UBICE SRBA.

Incko nam pokazuje kako su blatnjavi "visoki EU standardi". SVA AMERIČKA EU JE JEDNA LAŽ I PREVARA.
Preporuke:
30
0
20 ponedeljak, 18 januar 2016 17:19
Lovćen
Glas Vučiću je glas okupatorima kojima je Gavrilo pokazao šta im pripada.
Preporuke:
33
0
21 ponedeljak, 18 januar 2016 17:25
delim sentimente
svako nadje svoje razlogei opravdanja.
drago mi je sto svi koji citaju NSPM jasno i zdravo razmisljaju.
Preporuke:
26
0
22 ponedeljak, 18 januar 2016 17:34
Neša (Glodur)
Ne protivi se referendumu Aleksandar Vučić nego premijer-marioneta koji uživa blagodeti svog položaja. Čak je i predsednik Srbije protiv referenduma jer, bože moj, tako se mora inače će u javnost da isplivaju diplome, fondacije, Dragice, sinovi... Može Icko da dubi na trepavicama ali referenduma sa podrškom Rusije će biti i to onog koji podržavaju i Vučić i Nikolić lično.
Preporuke:
20
1
23 ponedeljak, 18 januar 2016 17:39
Aleksa
e to je presudno, kada se štetočina i blerova starleta vučić protivi.
protivi se i đukanović,
pa će da završe isto.

to šta je stvarno interesantno
je odgovor na pitanje
koliko je incko dosad inkasirao kao predstavnik međunarodne zajebnice u okupiranoj takozvanoj BiH?, kao i to koliko je izvukao za razne usluge ispod tezge?
jer o referendumu može da bleji,
kao što redovno bleji i pred SB UN.

inače, u Moskvi je ispod minus deset i tako će da se zadrži i narednih dana.
Preporuke:
18
0
24 ponedeljak, 18 januar 2016 17:49
Raising Cain
"Trebamo li zaključiti da svi oni nisu u pravu, a da samo Milorad Dodik jeste".
Upravo tako. Zaboravio si da dodas koruski slovenac da Milorad Dodik - nije sam.
Preporuke:
24
0
25 ponedeljak, 18 januar 2016 18:26
Buca
Protivite se VI i VAŠ - a ne MI !
Preporuke:
12
0
26 ponedeljak, 18 januar 2016 18:40
Stanić Milan
Interesantno sa kojom upornošću ovaj čovek zagorčava život narodu u RS,a prema Dejtonskom sporazumu trebao bi biti medijator u međunacionalnim odnosima.Ne zaboravimo, dotični gospodin je Dr.pol. nauka,pa bi valjda trebao znati elementarnu stvar iz demokratije-da je to suvereno pravo naroda da se izjasni po različitim pitanjima kad je u pitanju život i rad ljudi. Pa Švajcarci se na referendumu kao obliku neposredne demokratije izjašnjavaju o najbanalnijim stvarima,a Srbi ne mogu o tako krupnim pitanjima kao što su ratni zločini muslimanski vođa,pravo na ovbeležavanje državnih i verski praznika itd.Trabanti zapada iz Beograda umesto da ćute dolevaju ulje na vatru. Drugo je sad pitan je, da li će se od referenduma imati ikakva korist ili šteta,ali čujmo šta narod misli,ne samo o sudu i tužilaštvu nego i o sijaset politički i ekonomski pitanja.Život u BiH je postao stvarno nepodnošljiv -Srbi su uvek dežurni krivci! Kako?
Preporuke:
25
0
27 ponedeljak, 18 januar 2016 19:00
Peter RV
Stav moralno propalog Vucica je ovdje najmanje vazan.
Srbi trebaju da znaju sto reskiraju sa ovakvim nebitnim i neozbiljnim referendumom -nista manje nego ponistenje Dejtonskog sporazuma!
Dali su spremni za to, kao i za eventualno ozivljavanje oruzanog sukoba? Misle li da ce se Vasington propustit priliku da sprijeci 'novu Srebrenicu' i tako dokaze Muslimanskom Svijetu, da su njegove 'vrednosti' ipak u skladu sa Koranom?(Pogledajte samo njihovo ponasanje u Ukrajini,Siriji i Saudi Arabiji!)
Ovo je vrlo los momenat za ovako neozbiljnu igru.
Vasington i Brisel bi bez ikakve teskoce proglasili smrt Dejtona kao poslijedicu ovakve akcije RS-a( sto bi im bilo cak i mnogo lakse nego ono oko Merkala ili Racka!)
Dodik ce igrat njegovu igru referenduma sve dok mu neko sa Zapada ne podvikne da prestane, kao sto se desilo sa onim njegovim predhodnim. Nece on reskirat fotelju. Zato se kladim da nece bit ovog referenduma.
Preporuke:
6
14
28 ponedeljak, 18 januar 2016 19:08
Dragan
Pa Vučić je deo zapada, kao i Incko, tako to nije troje, već jedno.
Preporuke:
17
1
29 ponedeljak, 18 januar 2016 19:13
Boško
ANALITIČAR
@ BOSKO

Vučić je zapadni " spavač "
Verovatno ste propustili moje komentare o "mančurijskom kandidatu" Vučiću.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Manchurian_Candidate


Vučić je privukao moju pažnju kada je "student engleskog iz Brajtona" dobio na Palama mogućnost da pristupa svim poverljivim izveštajima, a naročito kada je meteorski postao sekretar radikala (lažne patriotske stranke), predvođene lažnim komunističkim disidentom Šešeljom, koji je "prebegao" u Beograd da se "bori" za Srpski narod sa druge strane Drine blamirajući sve srpske patriote u rijaliti emisijama.

Postaviti za "sekretara partije" osobu kojoj noramalan čovek ne bi dao ni nacrtanu ovcu da čuva a pri tome sva politika radikala je bila usmerena protiv Srpske patriotske opozicije...

Nije trebalo biti Ajnštajn da bi se sabralo 2+2
Preporuke:
15
3
30 ponedeljak, 18 januar 2016 19:32
Djura
Naravno Srbija nema vecih izdajnika od kako je gavran pocrneo od ove dvojice.
Preporuke:
17
1
31 ponedeljak, 18 januar 2016 19:43
boban
Vucic je ucenjen Hagom("ubicemo 100 muslimana...) I zato pristaje na sve.
Preporuke:
14
2
32 ponedeljak, 18 januar 2016 19:53
namcor
Ne, Dodik svakako nije neko je cist u nekim pricama. Ali, DA, Dodik ima savrseno Srpsko stanoviste i ponasa se tako. NE, njega ne mogu ucenjivati nicim (kao Djukanovica - kriminalom, ili Vucica - pretnjom Hagom) i u ovom casu, on je jedini vodja srpskog naroda koji ima i legitimitet i puno podrsku Rusa. Vucic je nema, iz osnovnog razloga, sto Rusi nisu blesavi, pa da mu veruju. Pobogu, svako, ali, bas, svako, na ulici ce reci istu stvar: Vucic je zapadni igrac. Prodana dusa. Srbi, za sada, imaju svoje misljenje, ALI: Nemaju svoju VOLJU! Kultivisanu volju! Licno mislim da je Ruska podrska i pomoc Dodiku od mnogo vece pomoci nego da ga podrzava izdajnicka vlada iz Srbije. Pisao sam ovde da je danasnja "demokratija" umetnost vladanja nekih koji nama nisu dodirljivi. I zato, ja sebe proglasavam prvim, zvanicno ANTIDEMOKRATOM! Moja, antidemokratija ima mnogo vise duse, mnogo vise smisla, mnogo vise ZA NAROD, nego ovakva, samo na recima, demokratija!
Preporuke:
20
3
33 ponedeljak, 18 januar 2016 20:03
Milorade, tako to biva kad imaš oči a ne vidiš
Izvinite, danas je podignuta optužnica protiv Nebojše Čovića jer je sa ekipom pokrao deset miliona evra, od srpske sirotinje sa Kosova. Meni je ovo važna vest. A pogledajte šta je o Čoviću nekada pisao A. Vučič: "Čovek koji sublimiše svu perfidnost, pokvarenost i patološku perverznost režima Vojislava Koštunice i Zorana Đinđića, a poseduje najgore osobine i Đinđića i Koštunice je potpredsednik Vlade Srbije Nebojša Čović. Blagoglagoljiv, lažljiv i iako ne glup, bolesno ambiciozan, toliko da ni približno ne može da odredi svoje stvarne mogućnosti i potencijale, ali i istinski beskrupulozan, jedan od retkih za koje sa sigurnošću možete da tvrdite da bi gazio preko leševa sve se umilno osmehujući." Kad mu je bio potreban Vučič je Čovića, zajedno sa Đilasom, doveo u vrh fudbala i košarke, da donosi titule, na mafijaški način, njegovo omiljenom klubu, čudi me da Dodik nije shvatio ko je Vučič, danas prijatelj s ovim što je spreman da u svako doba gazi preko leševa.
Preporuke:
20
2
34 ponedeljak, 18 januar 2016 20:12
namcor
Neko, uporno pokusava, da nam pojam "demokratije" proda kao jedino, moguce, resenje za sve. A u stvari. uvaljuje nam FASIZAM! Dakle, danasnju "demokratiju" izjednacite sa pojmom FASIZAM i necete videti razliku. Ja sam za zdrav, vekovima potvrdjen nacionalizam. Osnove: Postovanje svega sto je nase nasledje. Postovanje sva tudja nasledja. Ponosimo se svojim i ne omalovazavamo tudje. Ne diramo nikog, ali ko nas dirne..... Mi smo drugacija kultura, koja ima svoje vekovne tokove. Nama nije potrebna "demokratija" u ovom obliku. Da, mi cemo naci nacina da nekog proglasimo vodjom, ali, taj ce imati mnogo sira ovlascenja od "demokratski" izabranih. On ce biti VODJA NARODA. Ove reci nikada nece shvatiti protestanti i oni koji su podlegli toj propagandi. Izgubljene duse..
Preporuke:
11
1
35 ponedeljak, 18 januar 2016 21:00
Beatović Nebojša
Incko,majmune,marš iz moje zemlje.
Preporuke:
23
1
36 ponedeljak, 18 januar 2016 21:50
Stradija
Pa, sta ako je vucic protiv? On je izabran da cuje glas naroda, ali se, shodno svom prevarantskom mentalitetu, odrodio od njega, i vise voli siptare, blera i klintona, stros kana(gde li je taj sad?) I nekog, buditebogsnama, fratinija, guzenbauera?, koga ce jos da pozove o narodnom trosku.?..
Tezi je minut zvizduka od deset minuta pinkovsko-poltronskog pljeskanja nedorecenom supermenu. Mozda ce se usuditi da dodeli pehar posle vaterpolo finala, ili mozda nece.? Incko, pomozi mu...
Preporuke:
15
0
37 ponedeljak, 18 januar 2016 23:02
TOPOLj
E moj Incko.Ti nikako da ukapiraš da su Vučić ali i Srbija u ovoj priči zadnja rupa na svirali.Poslednja je ruska i najrelevantniji stav ovim povodom je stav Rusije.Pominješ nekih 28 članica EU??Pa EU je od danas do sutra.Potpuno je beznačajna.Ta imaginacija,(EU)samo je pitanje dana kada će i zvanično biti objelodanjeno da se raspala.EU živi u glavi Vučića,Mihajlovićke,Joksimovićke i ostatka prozapadno orjentisanih lakrdijaša iz Nemanjine 11 i sa Andrićevog vjenca i izdajničke opozicije u RS.Vodeći svjetski eksperti takozvanu EU su precrtali.Nju je u svim kombinacija precrtao i jedan "Stratfor".Ej,"Stratforu",inače,tendencioznom analitičkom mediju i nadasve rusofobnom je jasno da od EU nema ništa.Merkelovoj se ljulja fotelja i svoje je odpjevala,Oland u Francuskoj proglašava ekonomsko vanredno stanje,šengen u autu a klovnovi iz vlade Srbije pominju EU kao nacionalni prioritet??Incko EU pominje u superlativima??Sačuvaj Bože.Incko,neće vam uspjeti da srušite Dodika.DŽabe krečite.
Preporuke:
15
0
38 ponedeljak, 18 januar 2016 23:44
Boba
Treba li još neki dokaz da je Vučić deo okupacionog sistema i u 'Bazniji' i u Srbiji??
Ah da nekima ni Bler nije dovoljan dokaz šta se radi.
Preporuke:
10
0
39 utorak, 19 januar 2016 05:37
ilija
referendum je demokratsko pravo izasto to osporavati narodu da se izjasni o neregularnosti pravosudja kada se zna da gospodin incko I njegovi predhodnici su krsili sva demokratska prava a neodgovaraju za svoja dijela to je znak da na ovom svijetu nema pravde
Preporuke:
4
0
40 utorak, 19 januar 2016 06:15
nene
Interesantno da je pravo na referendum zagarantovano na zapadu medju protestantima i katolicima, ali kad je u pitanju Republika Srpska, tu se preti svim i svacim samo da se referendum ne odrzi,cekajte o cemu se radi,imaju li Srbi kao ozbiljan narod pravo da izraze svoje misljenje na referendumu, zasto se to zabranjuje? Jesmo li mi Srbi robovi i domoroci?
Preporuke:
6
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner